Digital markedsføring
Stadig flere bedrifter opplever økt etterspørsel og muligheter for sine produkter og tjenester, som følge av mer relevant trafikk til nettsidene.
Nettsidene må utformes slik at mer relevant trafikk også fører til flere leads. Målsetningen er å innhente nyttig kunnskap om potensielle kunder og deres utfordringer.
Bedriften kan generere økt salg via nettsidene ved å følge opp potensielle kunder på riktig måte, som et resultat av digital markedsføring og innhentet kunnskap om leads.
Ha en engasjerende dialog og tilby relevante tilbud også til eksisterende kunder. Tilbakemeldinger og anbefalinger fra fornøyde kunder vil dermed også resultere i nye kunder for bedriften.

Be om en gratis konsultasjon
JTM Consult - Tlf: +47 957 02 892 - konsultasjon@jtmconsult.no
Etter at du har kontaktet oss vil du motta nyhetsbrev om digital markedsføring og salg. Vi sender deg en e-post for bekreftelse.
Digital markedsføring – Innlegg fra bloggen:
Google Min Bedrift setter bedriften din på kartet
Google Min bedrift er et gratis og enkelt verktøy, som gir bedriften din mulighet til å administrere hvilken informasjon som skal brukes om dere av Google. Ved å registrere bedriften i dette verktøyet blir dere lett tilgjengelig for de som søker etter relevante produkter og tjenester.
Hva er leads?
Hva er leads og har det betydning for virksomheten din? Leads er kontaktinformasjon til personer som kan være interessert i dine produkter og tjenester. Det gir deg og bedriften din opplysninger eller ledetråder om du vil, som det kan være verdt å følge opp.
Hva er digital markedsføring?
Hva er digital markedsføring og hvordan kan det hjelpe din bedrift? Se video som viser en moderne og enkel metode for promotering, som tar hensyn til kunden.
Hvordan skrive et blogginnlegg?
En blogg som får oppmerksomhet fra relevante målgrupper, er en viktig faktor når det gjelder trafikk til nettstedet ditt. Hvordan skrive et blogginnlegg som gir bedriften din flere lønnsomme kunder?
Søkemotoroptimering som fungerer
Søkemotoroptimering er en komplisert vitenskap. Søkemotorene bruker sine roboter til å analysere nettsidene dine. De leter etter forskjellige betingelser, som avgjør hvordan de rangerer nettstedet ditt. Det er ikke bare søkeord de leter etter, men også grad av brukervennlighet. Har du mange døde lenker, eller fungerer nettsidene dine dårlig på nettbrett og mobil?
Gode tips når du skal velge SEO-byrå
Det kan være vanskelig å velge rett SEO-byrå når man skal effektivisere hjemmesidene sine mot søkeresultater og rangering hos søkemotorene. Du bør helst forstå hvilke tjenester de tilbyr i forhold til hva du trenger. Dette kan de hjelpe deg med å besvare. Det kan være lurt å stille noen spørsmål slik at du ikke ender opp med en helt andre tjenester enn du egentlig ønsker.